İade ve Değişim Koşulları

İade ve Değişim Koşulları


Neways Jeans ailesi kurulduğu günden itibaren müşteri memnuniyetini ön planda tutmuş, her zaman çözüm odaklı çalışan, iş yaşamında son derece efektif, özverili, özenli, hevesli ve etik kuralların gerektirdiği sorumlulukların bilincinde olarak çalışan kurumsal bir firmadır. Herhangi bir nedenden ötürü siparişinizle ya da size gelen ürün ile ilgili bir problem yaşadığınızda gönül rahatlığı ile iade için içerisinde bulunduğumuz her mecradan kolay ve hızlı bir biçimde destek ekibimize ulaşarak destek alabilirsiniz. Ürün ya da ürünlerinizi 14 gün içerisinde iade için gönderebilirsiniz. Destek ekibimizin sizi yönlendirdiği bilgiler ışığında iade işlemlerimiz sağlıklı bir şekilde sağlanır. Aksi bir eylemde iadeniz sağlanamayacaktır.

İade İşlemleri ve Değişim İşlemleri


İade sürecinizi ve değişim işlemlerinizi  hesabınıza giriş yaptıktan sonra "Siparişlerim " alanından ilgili siparişinize ulaşarak İade formunu doldurarak anlaşmalı olduğumuz ‘Sürat kargo’ kodu ile  indirimli bir şekilde bizlere gönderim sağlayabilirsiniz.  İade kargonuzu kargo ücretinin sizin tarafınızdan karşılanması gerektiğini unutmayınız. İade ve değişimlerimiz 14 günlük süreç içerisinde sadece birkereye mahsus değişim ve iade hakkı sizlere tanınmaktadır.

Yurt dışından verdiğiniz siparişlerinizin iade işlemleri tarafınıza aittir. Etiketi koparılmış, kullanılmış, tekrar satışa sunulamayacak şekilde zarar görmüş ürünlerin iade işlemi gerçekleştirilmemektedir.

Siparişimdeki Ürün ya da Ürünleri Nasıl İade ve Değişim Yapabilirim ?


Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade ve değişime gönderebilirsiniz.

İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orjinal paketleri ve ürün barkodları üzerinde olmak koşulu ile iadesi gerekmektedir. Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.
İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir. (Örneğin; 3 Al 2 Öde siparişlerde 1 ürünü iade etmek istiyorsanız kampanya kapsamında olan diğer ürünü de iade etmeniz gerekmektedir. Aksi durumda iadeniz gerçekleştirilmeyecektir.
Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olunuz. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.

İade ve değişim paketinizi aşağıdaki anlaşmalı olduğumuz sürat kargo ile sitemiz üzerinde siparişlerim kısımından iade et butonundan iade formunu doldurarak indirimli kod ile gönderim yapabilirisiniz.

İade sebebi tarafımız kaynaklı olmayan durumlarda, iade kargo ücreti iade tutarından düşülecektir.

Sipariş ettiğim ürünler 14 günü geçti iade hakkımı kullanabilir miyim?

 mesafeli satış yönetmeliğinin neways.com.tr 12. maddesinin 1. fıkrasına göre tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde ürün bedellerini geri ödemekle yükümlüdür. 14 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.

İade ettiğim ürünler teslim alınmadı, kargo geri geldi?


neways.com.tr satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde neways.com.tr 'a başvurarak, iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.

 

Siparişimdeki Ürünleri Hangi Şartlarda İade Edebilirim?

Siparişinizdeki ürün yada ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi taktirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.

İadenizi siparişinizi teslim aldıktan 14 gün içerisinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Ürün yada ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
Ürün yada ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.

İade Etme ve Değişim Süresi Kaç Gündür?
Eğer sipariş ettiğiniz ürün yada ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süreyi aşan siparişlerde iade kesinlikle mümkün değildir.

Herhangi bir İndirim Kampanyasından Yararlandığım Bir Siparişte İptal/İade Yapabilir miyim?

Evet, iptal ve iade işlemi yapılabilmektedir ancak faydalanılan indirim ve kampanya geçerliliğini yitirecektir. 

Banka (Debit Kart) ile yapılan alışverişlerde iade süreci nasıl gerçekleşmektedir?

İade işleminiz hesabınıza tek seferde yapılmaktadır. İade tutarınızın yansıma süresi, bankadan bankaya değişiklik göstermekle birlikte normal iade süremizi aşabileceği uyarısını siz değerli müşterimizin bilgisine sunarız.

Kapıda ödeme hizmet bedeli ve Kargo ücreti iadesini alabilir miyim?
Kapıda Ödeme hizmet bedeli ve Kargo ücreti, aracı kargo şirketinin ekstra vermis olduğu hizmete karşılık almış olduğu bir bedel olması sebebiyle iade edilememektedir.

İade Kargo Masraflarından Kim Sorumlu Olacaktır?
Üründe firmamızdan kaynaklı herhangi bir kusur, ayıp ürün durumu mevcut değil ise anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarının cari kodları üzerinden yaptığınız gönderilerde kargo ücreti bedeli yansıyacaktır. Ayıplı ve hatalı ürün gönderimlerinde kargo masrafları firmamıza aittir.

İade Ettiğim Ürün/Ürünlerin Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak?
Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelendikten sonra en geç 15 iş günü içerisinde para iadeniz ödeme şeklinize göre kredi kartı ile yaptıysanız kredi kartınıza kapıda ödeme yaptıysanız bizimle paylaşmış olduğunuz IBAN numaranıza yapılacaktır. IBAN iadelerinin haftada 1 kez yapılıyor olması sebebiyle iade süreci uzayabilmektedir. İade işlemlerinde yasal süreç 14 gündür. 

Kredi kartı iadelerinde kartınıza iadenin yansıması bankanıza bağlı olarak değişkenlik gösterebilir. Taksitli işlemlerde iadeniz taksitli yapılmaktadır. Bu durum tamamen banka işlemleri ile ilgili bir durum olup tarafımız kaynaklı olmadığını iletmek isteriz. Eğer iadeniz hakkında hala şüpheleriniz var ise lütfen 0536 932 06 15  whatsapp hattımıza talebinizi iletin ya da 0536 932 06 15 müşteri hizmetlerimizi arayınız.

Not : Kredi kartı ile yapılan alışverişlerde para iadeniz bizim tarafımızdan yapıldıktan sonra, kartınıza yansıması 3-7  iş günü tahmini işlem süresi gerçekleşebilir. (Kartınızın bankasına göre bu süre değişkenlik gösterebilir.)

Banka kartı debit kart ile yapılan alışverişlerde para iadenizin hesabınıza yansıması 7-14 iş günü tahmini işlem süresi ile gerçekleşebilir. (Kartınızın bankasına göre bu süre değişkenlik gösterebilir.)

Yanlış ve Kusurlu Ürün Gönderiminde Ne Yapmalıyım?
Kusurlu veya yanlış ürün gönderimi durumunda iade sebebinizi kesinlikle doğru seçmeniz gerekmektedir. Doğru seçim yapılmayan işlemlerde kargo ücreti kesintisi olacaktır. Siparişinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmasından anlaşma cari kodu ile karşı ödemeli olarak iade gönderiniz. Siparişi ödeme şeklinize göre para iade talebiniz işleme alınacaktır.

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.